zondag 17 augustus 2008

Aardbei *** Strawberry


De uitdaging voor deze week op So Salsa is: gebruik je ponsen. Ik weet niet hoe het met jullie is, maar door mijn verzamelwoede heb ik er nogal wat ;o) Voor dit kaartje gebruikte ik er 3: de aardbeipons (EK Success), de slitpons en de horizontal slotpons van Stampin' Up. Papier en aardbeistempel ook van Stampin' Up, en pitjes was een UM van ik meen Raja Stamps (eigenlijk druppels...). "Lintje" is tape van de Action, eerst op wit papier geplakt.

This weeks challenge on So Salsa is: use your punches. I'm not sure how it is with you, but I have hoarded quite a lot ;o) For this card I used 3: the strawberrypunch (EK Success), the slitpunch and horizontal slotpunch from Stampin' Up. Cardstock and strawberry stamp also from Stampin' Up. The seeds stamp is an UM from Raja Stamps I think (actually it is a drop...). "Ribbon" is tape from the Action, placed on white paper first.

1 opmerking:

  1. Wat een schetig kaartje !!

    Ik heb wat voor je : http://krista-kris.blogspot.com/2008/08/award.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!