vrijdag 17 april 2009

Susan


De jongste dochter van mijn vriendin werd vandaag 8. Heb mijn nieuwe stempels van Different Colors, te koop bij Ludiec gebruikt. Altijd handig Nederlandse teksten! De stippenstempel is van Hero Arts. De vlindertjes heb ik geponst en tijdelijk vastgezet en met witte inkt gesponst.

My friends youngest daughter turned 8 today. I used my new stamps from Different Colors, sold at Ludiec. Always good to have some Dutch textstamps! The dotstamp is from Hero Arts. I punched some butterflies and adhered them temporarily and sponged with white ink.

1 opmerking:

  1. Ik vind 'm geweldig!
    En wat een gave tekststempels.
    Ojee, mijn verlanglijst wordt weer langer.....OEPS!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!