vrijdag 18 december 2009

Kalender *** Calendar






Van A Muse kreeg ik de digitale kalender. Dus heb ik er een cadeautje van gemaakt voor een man die 60 werd. Alle stempeltjes ook van A Muse. Moet even in 3 delen, want van Blogger mag ik niet meer dan 5 plaatjes in een bericht stoppen...

From A Muse I got the digital calendar. So I made a gift out of it for a man who turned 60. All stamps also from A Muse. Have to send this in 3 parts, because Blogger won't let me add more than 5 pictures in a message...

2 opmerkingen:

  1. Gave kalender !!
    Van Blogger mag je best meer plaatjes in een post doen hoor, je kan er in een keer vijf doen, maar ga je nog eens uploaden, kan je er nog vijf bij, enz..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Christa,

    De kalender is echt leuk, vooral ook omdat ie op zondag begint....
    Ga zo door! Feike

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!