woensdag 21 juli 2010

Dit heeft even geduurd *** This took a while

Zooooo, ik ben weer terug in blogland. Op de een of andere manier kon ik niet de tijd en energie vinden om mijn blog bij te houden. Hopelijk kom ik snel weer in het ritme. De temperaturen beloven weer wat te zakken gelukkig. De komende dagen zal ik met terugwerkende kracht de kaarten plaatsen die ik de afgelopen periode gemaakt heb. Dus sorry als ik jullie ineens overstelp, want op creatief gebied heb ik toch niet stilgezeten. Ook heb ik meteen mijn blogachtergrond maar eens aangepast. Hoe vinden jullie 'm?

Weeeeeelllllll, I'm back in blogland. I couldn't find the time nor the energy to keep up with my blog. Hopefully I'm back on track in no-time. So glad the temperatures will be lowering too. In the next coming days I'm planning to post the cards I made the last months. So, sorry if ýou're overwhelmed with them, because I have been creating some cards the past period. I also adjusted my blogbackground. You likey?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!