maandag 21 januari 2013

Nog een nachtje slapen

Vanaf morgen, 22 januari tot 22 maart a.s. is de jaarlijkse Sale-A-Bration actie er weer van Stampin' Up!, waarbij je gratis producten kunt verdienen!
Bij elke bestelling van € 60 of een veelvoud daarvan, kun je gratis één artikel kiezen uit de Sale-A-Bration brochure! De actie is onbeperkt, dus voor € 120 mag je twee gratis items uitzoeken en voor € 180 drie producten enzovoorts!

Er zijn meerdere leuke stempelsets, prachtig design papier, een embossingfolder, een pons, lintjes en knoopjes en ook een aantal artikelen uit de huidige catalogus te kiezen!

Wil je ook gratis producten verdienen? Geef je bestelling dan door aan mij! Of nog leuker: laat mij een party geven bij jou thuis waarbij jij de gastvrouw bent! Dan kun je naast de Sale-A-Bration nóg meer gratis artikelen verdienen! Als gastvrouw hoef je alleen maar een aantal vriendinnen/collega's/buurvrouwen uit te nodigen en ik zorg voor een leuke creatieve middag of avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!