zaterdag 20 april 2013

Eerste Stampin' Up! Regional

De allereerste Stampin' Up! Regionals bijeenkomst voor demonstratrices werd gehouden in Almere. Natuurlijk moest ik daar bij zijn! Heerlijk om mijn stempelvriendinnen weer te zien en veel nieuwe te ontmoeten. Superleuk was ook dat mijn upline Michelle Last (op de foto vooraan in het midden) uit Engeland was overgekomen! Dit is slechts een deel van de Nederlandse downline van Michelles groep Pinkies! We hebben interessante presentaties gehad, voorbeeldkaarten gezien, heerlijk gelunched, lekker gelachen en bijgekletst. En natuurlijk ook nog ontzettend leuke cadeautjes geruild!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!