zaterdag 1 juni 2013

Retiring lists

De lijsten met Stampin' Up! artikelen die per 1 juli niet meer beschikbaar zijn, zijn bekend gemaakt. Wil je nog iets hebben uit de huidige catalogi (zie rechts bovenaan mijn blog, dan kun je alles online bekijken), bestel het dan zo snel mogelijk. De artikelen die er uit gaan zijn beschikbaar zo lang de voorraad strekt en OP = dus ook echt OP! Enkele producten zijn zelfs al uitverkocht en niet meer leverbaar!

Klik hier voor een PDF-bestand waar alle stempels op staan die er uit gaan.
Klik hier voor een PDF-bestand waar alle andere artikelen op staan die er uit gaan.

Heb je vragen, neem dan contact met me op, ik help je graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!