dinsdag 2 juli 2013

Nieuwe Catalogus en Blog Hop



Welkom op mijn blog. Als je hier bent gekomen door de SU-per Challenges bloghop, kom je via Chantal.


Zoals jullie inmiddels wel in de gaten hebben, is vandaag de nieuwe catalogus officieel gepresenteerd!!! Wil je kans maken op een gratis catalogus, laat dan een reactie achter op mijn bericht. EN (als je dat nog niet was) moet je volger zijn van het SU-per Challenges Blog. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! De bloghop eindigt donderdagvond 4 juli om 23.59 uur.

Hier is mijn bijdrage. Ik ben helemaal weg van de nieuwe In Colors, waarvan de Strawberry Slush mijn hart echt sneller doet kloppen. Wat een heerlijke namen ook... Coastal Cabana, Baked Brown Sugar, Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding en dus de Strawberry Slush.



Stempels: Happy Day
Inkt: Coastal Cabana en Strawberry Slush
Cardstock: Whisper White, Strawberry Slush, Baked Brown Sugar en Pistachio Pudding
Overig: Dimensionals, Bakers Twine en Buttons & Blossoms Simply Pressed Clay Molds

Die Clay Molds zijn trouwens ook verrukkelijk. De bloemetjes en knoopjes die je daarmee kunt maken! Love it! Wil je ze in het echt zien en woon je in de buurt van Nieuwe Pekela, kom dan vandaag tussen 14.00-16.00 uur of 19.30 en 21.30 uur even langs in dorpshuis De Kiepe, daar heb ik namelijk mijn allereerste Launchparty!

Tijd om verder te gaan met de bloghop! De SU-per meiden hebben allemaal iets leuks gemaakt met de allernieuwste Stampin' Up! spullen, dus neem gauw een kijkje bij Erna.


Mocht je het spoor zijn kwijtgeraakt, kun je hiernaartoe voor het begin van de bloghop. Vergeet niet een bericht achter te laten en kans te maken op een gratis catalogus!

14 opmerkingen:

  1. Op mijn laptop waren de stempelafdrukken een beetje moeilijk te zien,maar bij goed kijken zag ik welke stempel je had gebruikt. Heel verrassend, eigenlijk dezelfde kleuren rood.
    Ik kom graag in aanmerking voor de nieuwe catalogus.
    Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo graag doe ik mee met de kans om een catalogus te winnen, vandaag ben ik vrij en heb nu even de gelegenheid om te hoppen.
    Als ik eerlijk ben heb ik liever een catalogus dan dat ik moet zoeken op internet het bladeren in een boekje gaat mij iets beter af en je bent iets eerder geneigd iets te bestellen denk ik.
    Groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk - leuk - leuk Christa!!! Helaas zijn mijn clay molds nog onderweg, kan niet wachten ermee aan de slag te gaan, het lijkt me super!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie basiskleur en kaart! Ik doe mee aan de hop... Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt me geinspireerd met je mooie kaartje:). Prachtig. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, o... ik heb echt zin om die catalogus op m'n zeven gemakken door te kunnen spitten! Word er nu al hebberig van... ;)
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker CAS, love it. Ook ik ben weg van die nieuwe kleuren ;) Groetjes,Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie strakke kaart ! groeen !neke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige strakke kaart. Heel stijlvol.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi...ook het kleur gebruik en layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super gave kaart en wat een mooie kleuren. Wauw, helemaal verliefd!! Natuurlijk wil ik ook graag zo'n papieren exemplaar op mijn deurmat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is ook mooi om je eigen achtergrond papier te maken. heel subtiel en heel erg mooi. ik doe graag met je bloghop mee. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!