donderdag 19 juni 2014

SU-per schets

Ik zei het de vorige keer al dat ik dacht dat de bloemetjes toch een van mijn favorieten zouden worden uit de nieuwe catalogus. Hier heb ik ze gestempeld met de nieuwe In Color '14-'16 inkten en met de blenderpens "ingekleurd". Ook ben ik met de blenderpen over de tekst 'happy birthday' heengegaan voor een leuk effect. En je ziet alvast een sneakje van een leuk papierblokje dat vanaf 1 juli beschikbaar komt. Dit was de schets op het SU-perchallenge blog:

En dit is dus mijn uitvoering geworden:
Cardstock: Whisper White
Designer Paper: Moonlight Paper Stack
Stempelset: Something to Say
Inkt: Blackberry Bliss, Hello Honey, Lost Lagoon, Mossy Meadow & 
Tangelo Twist (nieuwe In Color kleuren!)
Accessoires: Blender Pens, Dimensionals, Rhinestones, Whisper White Twine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!