zondag 27 juli 2008

So Salsa Knoopjes *** Buttons


Ik moet mijn knoopjes maar eens GEBRUIKEN... Voor mijn So Salsa label kwamen ze dus goed van pas. Achtergrond gestempeld met knoopjes van Technique Tuesday. Tekst is een stempel van Stamp It. Verder papier en inkten van Stampin' Up gebruikt. Een velletje gescheurd uit een boekje en door de Cuttlebug gedraaid met embossing folder Swiss Dots. Bloemetjes van Prima en diverse knoopjes.

I have to USE my buttons... So for my So Salsa label they were of good use. Background stamped with buttons from Technique Tuesday. Text is a stamp from Stamp It. Paper and inks from Stampin' Up. Teared a page out of a book and embossed it with the Cuttlebug embossing folder Swiss Dots. Flowers from Prima and some buttons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!