vrijdag 25 juli 2008

Verwend!!!





Kijk eens wat voor moois ik in mijn brievenbus kreeg van Krista!!! Supermooi vind ik dit labelboekje, gemaakt met Stampin' Up papier, stempels, rub-ons, lintjes etc. En ook zo ontzettend netjes afgewerkt. Vind het zo MEGA-lief van haar!!!
Komt nog een berichtje aan, omdat ik niet meer bijlages mee kon sturen...

See what I found in the mail from Krista!!! Such a gorgeous labelbook, made with Stampin' Up paper, stamps, rub-ons, ribbons etc. And also perfectly done and detailed. I think this is so VERY sweet of her!!!
There will be another post, because I'm not allowed to insert more pictures...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!