zondag 13 juli 2008

So Salsa Tropical


Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie op Rhodos. Meteen aan de slag gegaan voor de uitdaging, want ik heb weer helemaal zin om te freubelen! Het thema op mijn challengeblog So Salsa is deze week Tropical. Papiertjes die ik heb gebruikt zijn van Making Memories, evenals de knoop en woordstickers. Het groene blaadje is een stempel van Artemio en de Hibiscus bloem is een stempel van Hein Design. Daarvoor heb ik een Griekse krant beplakt met doorzichtig plakband en de stempel afgedrukt met Staz On. Daarna uitgeknipt en iets verhoogd opgeplakt.

I'm back from a wonderful vacation on Rhodos. Started rightaway for the challenge, because I want to create! This weeks theme on my So Salsa Challengeblog is Tropical. Papers I used are from Making Memories, as well as the button and wordstickers. The green leaf is from Artemio and the Hibiscus flower is a stamp from Hein Design. I used a Greek newspaper and put adhesive tape on it. After that I stamped with Staz On, cut out and raised with 3D-tape.

1 opmerking:

  1. Wow, prachtige kleurtjes Christa,
    Blij dat je weer helemaal terug bent uit Rhodos.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!