dinsdag 6 mei 2008

Damask


De Creatie heeft een nieuwe uitdaging om iets te maken met een Damask. Deze fluwelen van Heidi Swapp had ik al een eeuwigheid in huis (dacht dat ik het moest strijken en daar doe ik nooit aan, maar het was gewoon een rub-on, duh). Roze papiertje is ook van Heidi Swapp. Tekst- en zigzagstempeltje zijn van Hero Arts en de bloemetjes zijn van Prima. De wordwindow pons is van Stampin' Up.

De Creatie has a new challenge to make something with a Damask. I had this velvet one for ages (thought I had to iron it on and that's one thing I just don't do, but it's a rub-on, duh). Pink paper is from Heidi Swapp too. Text- and faux-stitchstamp are both from Hero Arts and the flowers are from Prima. Wordwindow punch is from Stampin' Up.

2 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!