zaterdag 3 mei 2008

Gekregen van *** received from Ingeborg


Vandaag kreeg ik deze mooie kaart van Ingeborg voor de Thema Partner Swap op de stempelgroep van april, het thema was "oosters". Ik vind hem erg leuk!

P.S. Ik ben helemaal hyper voor de lancering van mijn nieuwe challengeblog dat morgen van start gaat. Ik hoop dat jullie allemaal komen kijken en meedoen! Nog maar 1 nachtje slapen...

Today I got this beautiful card from Ingeborg for the Theme Partner Swap on our Dutch Stampinggroup for April, the theme was "oriental". I like it very much!

P.S. I'm very excited about the launch of my new challengeblog starting tomorrow. I hope you'll all come visit and participate! Only 1 night sleep...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!