zondag 18 mei 2008

M&H CD voorkant *** CD front

Hehe, eindelijk heb ik alle foto's van de bruiloft klaar en op CD gebrand. Dit voorkantje heb ik gemaakt voor ze, behoorlijk geinspireerd door de supergetalenteerde Jennifer McGuire (wat een geweldige ideeen heeft ze altijd!). Linkerkant met Versamark op kraftpapier gestempeld en wit geembost. Stempel van Hero Arts. Bruine strook met hoekpons voorzien van scalloprandje. Prima bloemetjes voorzien van bling en op transparency hun voorletters gestempeld en in een metalen cirkel gestanst. Heb nog behoorlijke stress gehad, want de computer moest geupgrade worden en dat liep allemaal tegen (heel erg tegen mag ik wel zeggen). En nu vindt mijn printer/scanner/all-in-one het leuk om te doen alsof ie dood is. AAAAARRRGGGHHH!!! Helaas had ik dus nauwelijks tijd om mee te doen aan andere challenges en volgende week wordt ook een drukke week, maar ik ga mijn best weer doen hoor! Ik zal vanmiddag de nieuwe challenge op So Salsa plaatsen.

Finally I finished all the pictures from the wedding and they are now on CD. This is the front I made for them, very much inspired by the very talented Jennifer McGuire (she always comes up with the most wonderful ideas!). Left side was stamped with Versamark on kraftpaper and white embossed. Stamp is from Hero Arts. Brown strip was scallopped with my cornerpunch. Prima flowers with bling and I stamped their initials on transparancy in a metal rimmed tag. I was pretty much in stress, because our computer had to be upgraded and ofcourse that took more time (well, actually a LOT more time). And now my printer/scanner/all-in-one likes to act as if it's dead. AAAAAARRRRGGGHHH!!! Unfortunately I had so little time so I didn't take part in other challenges and next week will be busy too, but I'll do my best. I'll put a new challenge on So Salsa in the afternoon...

1 opmerking:

  1. mooie voorkant van de cd.
    mijn ervaring met apparaten is ook meestal op het moment dat je ze hard nodig hebt, doen ze het niet !
    Ben benieuwd naar je uitdaging , moet de andere twee nog ....:))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!