zondag 14 juni 2009

Nog twee *** Another two



Ook deze kaartjes heb ik dit weekend gemaakt. De autootjes n.a.v. een grapje met Krista, die ik opdracht had gegeven om iets met felle kleuren te maken (dat doet ze haast nooit) en de andere voor Heidi die morgen jarig is.

I also made these cards this weekend. The cars after a bit joking around with Krista. I summoned her to make something with bright colors (she never does that) and the other one for Heidi who'll celebrate her birthday tomorrow.

2 opmerkingen:

  1. Grappig gedaan die auto'tjes! En ook een mooi kaartje voor Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, deze kaartjes zijn leukie ! Vooral die met de autootjes, die kan ik nu zelfs life bekijken ! :-) Thanks girl !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!