donderdag 11 juni 2009

Vaderdagworkshop *** Fathersday workshop


Vanochtend heb ik bij mijn dochter Timber in de klas (groep 7) een vaderdagworkshop gegeven en dit melkpakje met pinda's gemaakt. De kids vonden het erg leuk. Hun meester is een beetje a-creatief ;o) Hij wil graag dat ik volgend jaar terugkom, als mijn zoon bij hem in de klas zit...

This morning I did a fathersday workshop in my daughter Timbers group (7th grade) and made this milk carton with peanuts in it. The kids loved it. Their teacher is a little bit a-creative ;o) So he likes me to come back next year, when my son will be in his group...

7 opmerkingen:

  1. Ik snap die meester wel!
    Wat een gaaf cadeau voor die vaders.
    Ik ben benieuwd wat de vaders er zelf van vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Christa, this looks really fab i love that you have used a little squirell on it too, great gift, thanks for joining us at cupcake, hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute little box and I love the sentiment. Thanks for joining us at CCC.

    Liza x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The carton is looking fab, I love the sentiment and the squirrel is such a cutie :) Thanks for joining us at CCC this week :)

    Hugs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee zeg ! Kom je volgend jaar in mijn klas ook freubelen ? (ook een bovenbouw weer komend jaar...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute carton. Love the colour scheme and sentiment. Thanks for joining us at CCC this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!