vrijdag 19 juni 2009

Traktaties *** Treats





Vandaag is mijn zoon Winter 10 jaar geworden (slik...). Met een creatieve mama moest er natuurlijk wel weer wat gefreubeld worden. Met de Stampin' Up Die Pillow Box maakte ik doosjes uit transparante sheets. Ze zijn gevuld met een mini zaklantaarntje (van de Action). Papiertjes zijn van KI Memories. Heb meteen maar een foto van mijn "tieners" toegevoegd. Mijn dochter Timber (11½ jaar) kwam net terug van een 3-daagse schoolreis naar Ameland.

Today my son Winter turned 10 (ouch...). With a creative mama I was expected to make some nice treats. With the Stampin' Up Die Pillow Box I made these little boxes from transparency sheets. They are filled with a mini light (from the Action). Papers are from KI Memories. I added some pictures from my "teenagers". My daughter Timber (11½ yo.) just came back from a 3-day schooltrip to Ameland.

5 opmerkingen:

  1. Allereerst van harte gefeliciteerd met je grote zoon!! Ja dat is toch ieder jaar weer slikken he.. dat ze weer een jaartje ouder zijn geworden! Leuke kinderen heb je trouwens! En de traktatie...die is wel erg leuk geworden zeg!! SUPER!!!! Heeft Timber het leuk gehad op Ameland? Kon jij wel slapen... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HEEEE gefeliciteerd met Winter! Hij scheelt niet zoveel met Roel, die is nu ruim 9. Wat gaat het hard he?
    En wat een gave traktatie!! Ik ga ook meteen naar de Action op zoek naar van die zaklampjes. Leuk om volgend jaar te trakteren. Ik hou 'm in mijn achterhoofd. Enne...dan heb ik meteen een goede aangelegenheid om die pillowboxdie te bestellen...whahahaha
    Je hebt erg leuke kids! Geniet ervan!!
    Hoe heeft Timber het gehad op Ameland?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met Winter !! 10 jaar, wow !
    Leuke traktaties heb je gemaakt !! Wat lijken je kids op je !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met Winter! Wat een leuke kinderen heb je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met Winter.Heeft die een leuke dag gehad?en goed verwend hoop ik!
    Wat een mooie traktaties zeg.
    super idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!