zondag 21 juni 2009

Sketch Online




Voor de Kaartenmakers Weekendsketch maakte ik dit kaartje. OK, toegegeven... wel erg vrij geïnterpreteerd LOL. De kleuren heb ik gekozen n.a.v. een challenge op Copic Colour Challenge. Voor mij nieuw... omdat ik nog maar net mijn Copics heb (YAAAAYYYY!!!). De stempeltjes ook net gisteren binnen gekregen van CC Designs. Ik moet nog veel oefenen, maar voor een eerste resultaat ben ik best heel tevreden.

For the Kaartenmakers Weekendsketch I made this card. OK, have to admit that I allowed myself a lot of creative freedom LOL. I chose these colors because of a challenge on Copic Colour Challenge. New to me... because I just got my Copics (YAAAAAYYY!!!). Also got the stamps in yesterday from CC Designs. I have a lot of practice to do, but for a first result I think I did OK.

7 opmerkingen:

  1. That is fabulous! great colouring and I love the scene you created...I just got these stamps too! Aren't they just darling!
    Hugs,t

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super kaart, en zo zie je maar, dat een sketch juist een inspiratie is, en het juist leuk is om deze zo te gebruiken.Van mij had je mogen winnen hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het toch zo leuk dat jij altijd die sketches freestyled. Heerlijk!
    Deze vind ik WAY CUTE!!
    Ik wil meteen op vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuke kaart Christa !! Ik zie de schets er niet helemaal in terug, maar dat geeft niet (zal vast ook aan mij liggen), juist leuk dat je er je eigen draai aan geeft !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a super cute little scene, perfect for use with these colours!

    Thanks for joining in with this weeks Copic Colour Challenge, hope to see you again soon! ~♥~

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fab! What a cute scene. :)

    Thank you for playing along with the Copic Colour Challenge! Hope you'll play along again next time!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. JOEHOE, DIT KAARTJE LAG BIJ MIJ OP DE MAT!!
    Enne...nu je copics hebt moet je je toch eens gaan verdiepen in zo'n airbrush! GAAAF joh!
    http://stampinupnicole.blogspot.com/2009/06/copic-airbrush-systeem.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!