woensdag 20 februari 2008

Boekenlegger *** Bookmark Wednesday Stamper


Ik heb een boekenlegger gemaakt voor iemand van de stempelgroep die meedoet aan de Thema Partner Swap voor deze maand. Ook gebruik ik hem als post voor de challenge op de Wednesday Stamper en als het goed is heb ik mijn mede A Muse-addicts ook even tevreden gesteld ;o) Alle gebruikte stempels zijn van A Muse (tekst is een combinatie van twee stempels). Boekenlegger sluit met een Basic Grey Magneet.


Today I made a bookmark for someone from our stampinggroup joining the Theme Partner Swap for this month. I also use it as a post for the challenge on Wednesday Stamper and I hope my fellow A Muse-addicts are happy too ;o) All stamps are from A Muse (text is a combination of two stamps). Bookmark closes with a little Basic Grey Magnet.

33 opmerkingen:

  1. Vind hem helemaal geweldig, kleuren, vorm, stempels, helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you bet you are classified! no matter what your taste is, as long as there's a rubberstamp, it's RIGHT! fabulous bookmarks, just perfect. and how clever to fold them over. hadn't thought of that.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow they are so gorgeous. Lovely work.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Christa ! Leuk je foto op je blog te zien, weet ik ook welk hoofd er bij de mails horen, haha...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er super uit Christa!
    Leuk dat je ook aan het bloggen bent geslagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute designs & fabulous shaped bookmarks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He schat,

    Super website.
    We spreken gauw weer iets af.

    Dikke kus

    Geert

    BeantwoordenVerwijderen
  8. These are adorable!!! I love the shape and the kraft paper.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. These are very cool! Is that a magnet inside to hold it on the page? Great idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Unique format.....love the magnets to hold it in place!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moooi zijn ze !!
    Wat leuk dat je ook een weblog hebt ! Had je m'n mailtje nog ontvangen ...? Je hebt een ATC van me tegoed (Art Journey-dag) :-D

    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a wonderful idea, beautiful bookmarks.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dankje wel voor je bezoek en
    compliment op mijn blog
    je vraagt waar ik mijn plaatjes haal ,ja op mijn pc en daar
    zijn freebies die je kan
    gebruiken en bij google
    vintage plaatjes ,ja beedtje
    zoeken.
    mvgr wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Christa !

    Niet helemaal ,ontopic'... toch maar even hier, ik weet niet waar anders ...! Bedankt voor je complimenten... ik word er verlegen van !!
    Wat raar van die mail !Ik had je mail-adres van de ATC gehaald !?
    Het was een heel verhaal over de Art Journey-dag, over ATC'tjes, jouw mooie triangel en of ik je postadres mag zodat ik jou er één kan sturen . Nog speciale wensen, voorkeuren voor kleur, stijl , vorm enz...?
    Nou, ik hoor van je hoop ik :-d
    lieskast@hotmail.com

    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. These are very clever and beautifully designed!! Thank you for your lovely comment on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moooooooooi joh!! En wat krijg je al veel reacties, gaaf man!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super gafe boekenleggers!! Jammer dat ze niet te koop zijn in de winkel haha! Geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!