zondag 24 februari 2008

Productief avondje *** Busy evening





Vanavond ben ik nog druk in de weer geweest. Eerst de Sending You Sunshine kaart gemaakt met A Muse stempels. Daarna nog een kaart voor die collega die gaat trouwen. Namens de collega's moet er natuurlijk ook een gestuurd worden. Achtergrond is met Versamark gestempeld. De stempels zijn van Stampin' Up! En ik had nog een opdracht voor het maken van een verjaardagskaart. Achtergrond is gedaan met gesso. (Hoop dat je 'm leuk vindt Ilse!). Gebruikte stempels zijn van Art Journey en de tekststempel is van Hero Arts.

Tonight I was really busy. At first I made the Sending You Sunshine card with A Muse Stamps. After that I made a card for the collegue who is going to be married next week. Ofcourse we have to send a card from all the colleagues too. Background is stamped with Versamark. Stamps are from Stampin' Up! And I had an assignment for making a birthdaycard. Background is made with gesso. (Hope you like it Ilse!). Stamps used are from Art Journey and textstamp is from Hero Arts.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten! Vooral de groene is super!
    groetjes,Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You've really been busy, wonderful cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi! And here's my Feb bumbper card on your blog! Trust me everyone, this 'sending you sunshine' card is ever so cute in person!
    Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!