maandag 18 februari 2008

Think Monday Think ATC



Met een nieuw blog moet je natuurlijk wel wat laten zien. Enthousiast ben ik dan ook aan de slag gegaan met het thema van het Think Monday Think ATC-blog van deze week: insecten. Zo kom je dan eindelijk ook eens toe aan het GEBRUIKEN van je stempels ;o) Achtergrond gemaakt met gesso, Ranger Color Wash Spray en een klein beetje Glimmer Mist Gold. Stempels Hero Arts (kleine kevertjes), Stampers Anonymous (grote kever), Club Scrap (takjes) en Limited Edition (meetlat).


With a new blog ofcourse I have to show you my work. This weeks theme on the Think Monday Think ATC-blog is: insects. This way I'm actually USING my stamps ;o) Background made with gesso, Ranger Color Wash Spray and a little Glimmer Mist Gold. Stamps from Hero Arts (small bugs), Stampers Anonymous (big bug), Club Scrap (branches) and Limited Edition (ruler).

26 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je Blog, leuk!
    Ik ben ook blij dat ik er aan begonnen ben, erg inspirerend.
    Wat een prachtige ATC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow this is a brilliant ATC. Really gorgeous.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. These critters look so real, they are great!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Welkom in blogland! Gave ATC!
    groetjes,Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige achtergrond, heel mooie atc!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik was verrast om je weblog te zien, op de art-journeydag afgelopen vrijdag had je er nog geen;) net als ik trouwens, ik ben ook afgelopen zaterdag met een weblog begonnen. Ik heb van jou een prachtige ATC mogen krijgen zonder dat ik er één terug had te geven. Heb zojuist mijn eerste gemaakt, voor hetzelfde thema;). Mooie ATC heb je nu ook weer gemaakt! Veel plezier met je weblog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. How fantastic, looks really great.
    http://barnie.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh Wow! This is fabulous! I love the colors now I'm off to my craft room to see if I can reproduce it. Fabulous! Simply Fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow... dat is mooi Christa, wat een mooi effect zo met dat "glim" spulletje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige ATC, Christa! Gefeliciteerd met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yippee! You have a blog. Glad to see you online and can't wait for you to put up some A Muse artwork. I'll be checking back. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Christa, this is amazing! I can't believe this your first time in this challenge. I am looking forward to seeing more of your cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je blog. Vorige week nog een ATC met je geruild.
    Deze ATC is trouwens ook weer schitterend!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!