zondag 24 februari 2008

Skinny Saturday Looking out for Love


Deze mooi zittende dame heb ik gemaakt voor de uitdaging op Skinny Saturday. Achtergrond geaquarelleerd, stempels van Purple Onion, Hein Design en Stampington. De keukenvloer ligt nu vol met glitters ;o)

Ik wil graag iedereen ontzettend bedanken voor het kijken op mijn blog en het achterlaten van een berichtje. Nooit had ik durven dromen dat ik in 1 week tijd meer dan 500 hits zou hebben!

I made this nice sitting lady for the challenge on Skinny Saturday. Watercolored background, stamps from Purple Onion, Hein Design and Stampington. Now there are glitters all over the place ;o)

I'd like to thank everyone for looking on my blog and leaving me a message. I'd never dared to dream of more than 500 hits in only 1 week!

15 opmerkingen:

  1. Wonderful Skinny. Thanks for taking the challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow what a beautiful Skinny. Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig en de rest van je blog ook ! Ik doe ook voor het eerst mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is heel mooi geworden! ik doe ook nog maar pas een paar weken mee ,en heb er zoveel plezier in dat gun ik iedereen.
    lgr wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How stylish...I like what you've done...=)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Delightful skinny! I really like the color combination! Creatively Yours, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Really a wonderful Skinny, love the background and the image.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!