zondag 17 februari 2008

Nieuw hier *** Newbie

Nadat de rage inmiddels wel over zijn top zal zijn, heb ik dan eindelijk ook een eigen blog. Niet dat ik goed ben in het bijhouden van een dagboek, maar ik zal proberen regelmatig wat van mijn maaksels te laten zien. Alvast bedankt voor het kijken en plaats een reactie als je er zin in hebt ;o)

Now everyone already has a blog I finally decided to have one too. I'm bad at keeping diaries, but I'll try to show some of my creations once in a while. Thanks for stopping by and don't hesitate to leave me a comment ;o)

3 opmerkingen:

  1. Ben ik de eerste die een reactie achter laat ? Ja he.. ?

    Bij deze: Welkom in blogland ;O

    ik ga je blog bij mijn fav. lijstje zetten en kom zo af en toe :0 eens langs !

    gr Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Christa, welkom !
    leuk dat je ook bent gaan bloggen,
    Ik wil je graag toevoegen aan mij lijstje met favorieten , is dat okay ?

    tot blogs !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He, leuk zeg!! Gezellig dat je ook een blog hebt meid, zal je bij m'n lijstje zetten en regelmatig eens langswippen hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!