dinsdag 19 februari 2008

Diva

Op de valreep vandaag nog een kaart afgewerkt. De achtergrond is gemaakt van een verkreukeld tijdschrift. Geleerd op de Art Journey Dag. Daaroverheen gesso en gesponst met Adirondack inkten. Krullenstempel (Autumn Leaves) is met goud geembost.

P.S. bedankt voor jullie leuke reacties op mijn blog en ATC. Ik weet nog niet precies hoe ik daarop kan reageren, maar dat vind ik gauw genoeg uit...

Just before midnight I finished this card. Background is made from a scrumbled magazine. Learned on the Art Journey Day. On top of that a very thin layer of gesso and sponged with Adirondack inks. Scroll (Autumn Leaves) is gold embossed.
P.S. thanks for all your nice mails about this blog and my ATC. I don't know yet how to reply on that, but I'll figure it out sooner or later...

3 opmerkingen:

  1. Ik vind et zo leuk dat je een blog hebt, kan ik lekker hier reageren, soms nog leuker dan via de mail! Die kaart vind ik schitterend! Toch wel een "techniek" op zich hoor, met dat stempelen en alles wat je nog meer gedaan hebt! Doe et je niet na, ja, stempeltje op een LOtje maar dat is et dan wel!! Zal nog even je trouwalbum bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je je goed gelukte achtergrond mooi verwerkt in de kaart, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!