woensdag 19 maart 2008

Angels


Voor iemand van de verjaardagslijst op de stempelgroep moest ik nog een kaart maken. Ik weet dat ze ook dol is op engelen, dus hopelijk vergeeft ze me dat ik weer eens te laat ben. Op tijd zijn is niet een van mijn sterkste kanten helaas. Ook kan ie meteen dienst doen voor de uitdaging van de Crazy Amigos. Stempels zijn allemaal unmounteds, dus weet ik de merken niet. Achtergrond gemaakt met de distresstechniek.


For someone on the birthdaylist from the stampinggroup I had to make a card. I know she also loves Angels, so hopefully she will forgive me that I'm too late sending it. Unfortunately being on time is not one of my strengths. It can also be used for the challenge of the Crazy Amigos. Stamps are all unmounteds, so I don't know the brands. Background is made using the distress technique.

7 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!