zaterdag 8 maart 2008

Beauty


Voor de Crazy Amigo Challenge wilde ik nog een kaart maken met het thema Beauty. Bovendien heb ik een vrijgezell(ig)e vriendin die wel een hunk op visite wil hebben... Voor de oplettende kijkers jajaja, het is 'm echt... Robbie Williams. Wie kan zo'n lekker ding nou weerstaan? Hmmm... misschien moet ik hem toch maar zelf houden LOL. (Janneke: Deze is echt veel lekkerder dan Brad Pitt, bovendien moet je 't er maar mee doen...). Er is maar een stempel gebruikt van Art Declassified (ik was er meteen verliefd op).


I still wanted to make a card for this weeks Crazy Amigo Challenge themed Beauty. I also have a single girlfriend who would love to have such a beautiful guy visiting her... Sorry, no further translation LOL. I only used one stamp from Art Declassified (I immediately fell in love with it).

8 opmerkingen:

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!