zondag 30 maart 2008

ATC's




Aanstaande zaterdag is het Art Specially Event in Zeist. Een mooie gelegenheid om weer ATC's te ruilen. Vandaag ben ik dan ook flink aan de slag geweest en heb er 30 gemaakt. De stempel van een stempel (...) is een ummetje en heb ik ooit eens van iemand overgenomen. De tekst is met het setje van Karen Foster gestempeld (ik ben nog steeds op zoek naar een extra setje!!!). De rand is gedaan met een Hero Arts stempel. Het embellishment stempeltje was goudkleurig en heb ik met zwart geembost.


Next saturday I'll go to the Art Specially Event in Zeist. A nice opportunity to trade ATC's. Today I worked hard and finished 30. The stamp of the stamp (...) is unmounted and bought from someone a while ago. Text is done with the Karen Foster set (still searching for an extra set!!!). Borderstitching is done with a Hero Arts stamp. The embellishment stamp was goldcolored and I black embossed it.

2 opmerkingen:

  1. I really like your ATC - what a great idea... I hope you have a terrific time at the event! Sometimes, I do wish we lived in the NL... ;-]

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zowheee ! Wat een werk ! Zijn wel leuk geworden ! Jammer dat ik je morgen niet tref in Zeist ;-0

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!