maandag 17 maart 2008

Spring is in the air!






















































































Geïnspireerd door Ali Edwards kreeg ik ook de kriebels en zin om een mooie mobiel te maken. Vlinders uitgeknipt van karton en geverfd met Making Memories acrylverf. Bestempeld met Staz On. Laat de lente nu maar komen!

Inspired by Ali Edwards I had to make such a nice mobile too. Butterflies cut by hand from cardboard and painted with Making Memories acrylic paint. Stamped with Staz On. Let Spring begin!

17 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Ziet er echt prachtig uit! Wat een leuk idee!
    gr Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk Christa!! Zeker iets om na te maken, vlindergek als ik ben...
    gr. @nneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige voorjaar's kriebels bij het zien van de mooi's, super leuk Christa ;o)

    Warme groetjesvan Anita Izendoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden Christa! Ik had ze ook al gezien op haar log. Gaaf zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. joh meis!
    Ik als vlinderliefhebber smelt hier helemaal van! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is helemaal super! ik ga ook even bij Ali kijken. Heb hier nog vlinders liggen, die kunnen wel gepimpt worden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Christa
    je vlinders zijn enorm leuk geworden!! Kunnen we de lente ook overslaan en aan de ZOMER beginnen?
    Hedwig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super mooie mobile en een heel leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Whow...geweldig...echt "voorjaar".
    Wat 'n leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat superleuk Christa ! Daar krijg ik nou echt de lentekriebels van !
    :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a delightful host of butterflies all beautifully embellished and wonderfully photographed. Ah, Spring...it's coming.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, wat een supergave mobile! Als ik nou nog wat tijd overhou...mmm... wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow!!!!!

    I love this ~ it's just such a great design and soo pretty.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!