maandag 24 maart 2008

Eindelijk *** Finally


Al een hele poos heb ik niet meer gescrapt. Was te druk met stempelen... De laatste layout die ik maakte was de header voor mijn blog (al meer dan een maand geleden). Maar jemig, wat een lekker gevoel dat ik er weer een heb gemaakt. Ben helemaal onrustig en heb zin om nog veel meer te maken!

Overal in het land is vandaag sneeuw gevallen en hier alweer niks! 20 km. verderop hebben ze sneeuwpoppen gemaakt! Helaas heb ik dus nog steeds geen foto's van sneeuw deze winter =o(((

*** I haven't been scrapping for a long time. Too busy stamping... The last layout I did was the header for my blog (more than a month ago). But hey, what a great feeling I finished one again. I'm all restless and want to make many more!

There has been snow today in this country, except here. 20 km. from here they made snowmen! So I still have no snowpictures of this winter =o(((

4 opmerkingen:

  1. lovely, what a great memory. and i'm hungry now :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!!! Pizza is echt iets voor kids he? Krijg meteen honger, goed dat het hier lunchtijd is:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Christa ! Scrappen is echt jouw ding hè !!?
    Heel mooie lay-out, en wat een superleuke foto's !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!