zondag 9 maart 2008

Make & Take Art Journey




Dit weekend was er in de omgeving van Coevorden een Atelierroute. Een goede reden om mijn gezin o.a. ook even mee te nemen langs Art Journey ;o). Het was er gezellig druk en mijn dochter en ik schoven graag aan om een Make & Take te doen. We hebben dit leuke uiltjesvoorkantje gemaakt op een klein kladblok. Daarbij kregen we nog een paar mooie ATC's van Jeanette Blok (de eerste twee) en Louise. Leuk ook om weer een paar bekenden tegen te komen!

This weekend there was an Artroute in the neighborhood of Coevorden. A good reason to take my family to Art Journey ;o). It was pleasantly busy and my daughter and I loved to do a Make & Take. We made this nice frontpage with the cute owls on a small notebook. We also got some nice ATC's from Jeanette Blok (the first two) and Louise. Nice to see some friends again!

1 opmerking:

  1. Hoi Christa !!

    Wat leuk dat je ook geweest bent ! Je was ook al gesignaleerd door Addie, haha ! Henk en ik waren er zaterdag even zodat hij ook weet waar ik zo enthousiast over ben, jullie hadden dus hetzelfde idee ! Ik zag je boekenleggertjes nog, leuk hoor !! Hoe vond je de expositie van Annieta, moooooi !! Ik heb me gelijk opgeven voor haar workshop, ga je ook !??

    Groetjes, Liesbeth :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!