vrijdag 14 maart 2008

Flowers


Het thema deze week op Thank God it's Friday is Flowers. Deze bloemen van Hero Arts heb ik volgens mij al meer dan een jaar in huis, zonder ze ooit the hebben gebruikt ;o) Gestempeld met Versamark en weer ingekleurd met chalks. De tekst is ook van Hero Arts en de achtergrond is een stempel van Hampton Art Stamps.


Thank God it's Friday's theme this week is Flowers. I already have these Hero Arts stamps for more than a year, without having them used ;o) Stamped with Versamark and again colored with chalks. Textstamp is also from Hero Arts and the background is a stamp from Hampton Art Stamps.

14 opmerkingen:

  1. Wow Christa this is beautiful. Really nice colors. Thanks for playing TGiF.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow your card is brilliant. Wonderful flowers, and very nice colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, I love this - very simple and understated! Super card!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige projecten weer op je blog Christa! Super joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous floral piece & fantastic moo below.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Christa, this is absolutely gorgeous, love your chosen colors so much and perfectly fitting´s the sentiments - great work !!! Thanks for participating TGiF... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gread colors your card is beautiful
    I love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een weekje ziek zijn is niet goed voor Bloghoppen! Wat heb je weer een mooie dingen gemaakt meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In één woord: geweldig!! Ik gebruik eigenlijk altijd alleen de vrolijke kleurtjes van de chalk, maar je hebt me nu op een idee gebracht want wat een mooi resultaat!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog en het achterlaten van een berichtje! *** Thanks for visiting my blog and leaving me a comment!